LezizeNine Benim üst aşırı inceydi canım.2015 civarı başladım bu işe 😂Tabi o zaman çok da yaygın değildi o yüzden yanlış doktor seçimlerim oldu.Ördek dudak gibi gezdim çok yapaydı 🤮 sonra onu erittiler,yeniden yaptırdım.emzirme ve hamilelikten dolayı 2 yıldır yaptırmıyor,hiçbir zaman eski haline dönmedi ama ben dolgun dolgun durmasına alışmışım senede bir yaptırırdım.Diğer ay başlıcam işte 😅