LezizeNine Çocuk doktorum yaptırabilirsin dedi ama dolgu yapan doktorum risk alamam emzirme bitince gel dedi o yüzden yaptırmadım ben emzirirken.☺️Ama emzirirken de yapan var tabi…Yok kız doğru dudak dolgusunda yara olmaz hatta dümdüz yumuşaktır🥰Benim annemgilde karşı böyle şeylere ,bak yıllardır yaparım ama yaptırdığım ilk gün hep tepki verirler.Bu ne ,neden yaptırdın,canına yazık diye 😂