Rabiiul [silindi] eşimin kuzeni güzellik merkezinde çalışıyordu oda yaptırmıştı şişi inince güzel şekil aldı kuruluğu fazla hatırlamıyorum ama öpüşmek dolguyu eritiyormuş 🙈
LezizeNine Rabiiul oheee 😂😂😂 bana da üst dudağa lazım aslında yaptırmak istiyorum eşim izin vermiyor yapay dudağı öpünce ne hissedicem diyor 😂😂 kız kardeşim de yaptırcam diye bahsetti annemin yanında anam da durur mu benim kızlarım estetik yaptırırsa sütümü helal etmem diyor napıcaz 😂
Rabiiul Meri-Mel hiç bilmiyorum canım ama onun ilk yaptırdığında 1 hafta da indi şişi eşşek arısı sokmuş gibi olmuştu baya makara yaptık
[silindi] 1tosbikinannesiyim suan daha 3uncu gun sanirim sekil almasi 1-2haftayi buluyormus ama bana suan asiri dolgun gelmiyor bilemedim
Lunaa01 [silindi] kuruluk normal nemlendirici sürün. İlk kez yaptırdıysanız pek kalıcı olmaz belli sürelerde yeniden yapılırsa kalıcı dolgun durur. En son Kasım 2022 de 3.kez yaptırdım hamilelik doğum derken bir daha yaptırmadım, erimedi hala duruyor
[silindi] Lunaa01 ilk kez yaptirdim ara ara tekrar yaptiririm ama 3gundede erimez sanirim baya inik duruyo ozellikle alt dudak ust dudak hala sert ama sanki asiri bi dolgun gorunum yok gibi yada gozum ilk 2gun asiri sislige alistigi icinmi boyle geliyor bilemedim
Usnac1995 [silindi] Eski fotoğraflarınla yan yana koy bakalım bence anlarsın farkı Birde nerde ve ne kadara yaptırdın ❤️
Lunaa01 [silindi] dolgu malzemesinin markası nedir? Size öyle geliyor olabilir erimez tabi ki, ilk güne göre iner tabi ödem şişlik iğneden normal ilk gün
mirayozlem [silindi] aa Kütahya mı nerede acaba? Ben de Kütahya’dayım ve dudak dolgusu istiyorum ama kötü olur diye korkumdan yaptırmıyorum