[silindi] Selam kızlar👸 Bu pazar 1cc dudak dolgusu yaptirdim Bugun şişim indi ve dudaklarim cokda dolgun gelmiyor gozume bu normalmi? Bide dudaklarimda asiri bir kuruluk mevcut buda surecin bir parcasimi bilenler bi aydinlatabilirmi benii🩷
Rabiiul [silindi] eşimin kuzeni güzellik merkezinde çalışıyordu oda yaptırmıştı şişi inince güzel şekil aldı kuruluğu fazla hatırlamıyorum ama öpüşmek dolguyu eritiyormuş 🙈
[silindi] Burcinblgl uyusturucu bir krem sürüldü sadece igne girerken hafif bir sızı hissettim acı yok denecek kadar azdı ☺️