mmisa kızım 24 aylık, yaşadığımız şehirde kimsemiz yok desteksiz büyütüyoruz ve ekransiz bu yaşa kadar getirdim. Bu da hayat boyu ovunecegim bir gerçek kimse kusura bakmasın 😄 o kadar o kadar zor bir bebek ki hala soğanı dograrim devamı gelmez mesela onu tavaya koyup kavurmama bile izin vermez pacamdan ayrılmaz kucak ister ama kolaya kaçmadım ekran vermedim. Gidebildigi yere kadar gidecek, bir sınırı yok bence. Şuan bana getirisi ne oldu, hayatı öğrendi, ekrana takılıp kalmadı. Ayrıca 4-5 kelimeli cümleler bile kuruyor iki yetişkin gibi sohbet ediyoruz saatlerce..