Kızlar elimden gelse hiç vermek istemiyorum görüyoruz cafelerde marketlerde ellerde tablet telefon asi çocukları korkuyorum
Böyle olmasından isteği olmayınca bağıran falan
Çocuk yetiştirme konusunda ekran özellikle nasıl yol izlenmeli? 4 yaşına kadar verme diye bir gördüm ama en önemlsi 0-2 yaş diyorlar sanıyorum
Vermeye başlayımca hangi kaanalları öneriyorsunz