mmisa 0 ekran ilerledim 18. Ayında 2 li cümleleri başladı ve 24. Ayında sen ben gibi uzun uzun konuşmaya başladı, etkinliklerde başarılı 4 yal çalışma kitaplarında başarılı yapboz vs başarılı şuan 28 aylık ve 4-5 aydır açıyorum ekran velev ki bu saydıklarımı yapamıyor olsaydı açmazdım. Yani sizin için de gelişim etki etmedigi zaman açabilirsiniz bemde (yine de 2 aydan sonra)
Bu arada müdahale şansı söz konusu degil tv ya da dokunamayacagı şekilde benim tabletimden izleyebiliyor.
Dipnot düşmek isterim bizde sinir krizi de aöz konusu degil 2 yaş sendromu da.
Mesela tatilde annemin evinde mecbur verdim tablet o dönem aglama krizleri başlamıştı. Bi şekilde önüne geçtim, size de tavsiyem bir gün verirseniz ve ters teperse hemen kesmeniz.
Şuan kızım kontrollü izledigi için çok şey de öğreniyor valla inkar edemicem
Bu arada bende gurbetteyim kızıma benden başka 10 dakika bile bakanım olmadı bu güne kadar 🤷👌🏻 yine de açmadım, açmamamın da ekmegini bol bol yedim