hilaluyar74_ 3247 ilk kızımda 3 aylıktan itibaren erik aşermiştim kilo kilo yedim ikinci kızımda mangal aşermiştim ama yiyemedim
oguz13 3247 limon aşerdi canım oturup 4 büyük boy limon yemiştim gözüm dönmüş gibi sonra tansiyonum düştü koltuğa yapıştım 😂😂
karanefek 3247 3 aylıkken ocak ayında karpuz aşermiştim bulmuştuk ama içi fos çıkmıştı ne üzülmüştüm 😞😂
Birprensannesii__ 3247 Oglusumda yesil erik ve pizza heleki o pizzanın kokusu evde pişmiş gibi burnuma geliyordu hemen sipariş vermişti eşim 😋
arasmom16 İki kere aşerdim ağlamalı derecede koktular burnuma susam nasıl koktu diye sormayın 😂 biri susam diğeri sulu köfte patates ama köfteleri yuvarlak olucak 😂
Serife00 3247 2.5 aylıkken dondurma ve aşure son olarak şeftali hemen hemen aynı anda hepsini toplu aşerip bir daha da bir şey aşermedim. Patates soyarken burnuma dondurma gibi kokmuştu. Yemek yapmayı bırakıp dondurma almaya gitmiştik mart ayında.
uuuuuuu 3247 ilk Maraş köftesi asermistim sonra da yeşil eksi erik, o kadar ekşi yiyesim gelirdi ki limonu tuzlayıp yerdim
3erkekannesi__ 3247 kış bitimiydi sanırım 3 4 aylık hamileydim karpuz aşerdim ondan sonrada turşuydu ama o bambaşka bişeydi önüme çok fazla turşu geldi ama hiç istediğim gibi değildi 😅😅
alpereninannesi11 3247 öğrenmezden evvel çikolataydı regl zamanında da aşerdiğim için normaldir diyordum 12-14 haftalıkken asıl başladı turşu ve köfte
Hemdem__ 3247 2 buçuk 3 aylık falandım böğürtlen aşermiştim 🤭Hamileliğim boyunca kilolarca portakal yedim 😋
Sungerbob 3247 İlk oğlum da sadece erik aşerdim oda kış ayıydı eşim her yeri talan etmişti ama bulamamıştı 🥴şimdi İkinciye hamileyim yine aynı eriğe aşerdim bu sefer şükür ki fazlasıyla bulduk 🤣
dayes 3247 aşermedim galiba ya yorumlara baktım öyle aşırı ağlayacak kadar falan canım bir şey istemedi. Canım çekti yedim birkaç şeyi portakal çok yiyordum, ilk haftalarda da dondurma canım istedi ama çok sonra yedim