3247 erik aşermiştim kış günü, gecenin bi yarısı yarı uykulu gözümde canlanıyordu böyle erikler, babamlarda buzluğa koymuşlar neyse eşim aldı getirdi buzlu buzlu yemeye çalıştım tadını sevmedim illa kütür kütür olucak o geceyi atlattım sabahına eşim manavdan bulmuş pet bardakta satılıyormuş fiyatı da tuzluydu ama benim için değerdi dimii ama djdhdbd sonra ağzımın suları aka aka yemiştim öyle rahat etti içim. 😂😂