3247 Nedense öyle çok aşermedim ama sürekli aynı şeyi yemek istiyordum oda çiğköfte normalde de çok severim çocukluğumdan beri en sevdiğim yemek normalde de haftada 3 gün kesinlikle ya yaparım yada alırım.Hatta bazen geceleri canım çeker bilerim ki beni uyutmayacak sürekli düşünücem hiç üşenmem gece 2 dahi olsa yapar yerim sanırım isot dan dolayı bağımlılık yaptı bende☺️☺️