3247 ilk hamileliğim oğlumdu karnımda kaybettim onu ama ilk aşerdiğim şey akide şekeriydi o renkli renkli satılanlar var ya her yer ondan kokuyordu resmen, ikinci hamileliğim kızımdı onda da deli gibi yaş nohut aşeriyordum Allah’tan mevsimiydi de bol bol bol yemiştim tezgahtaki tüm nohutları alıp gidiyordum baya iyi yemiştim😂