Huma_kus34 bizim de mırın kırın ediyo bi çıkın dedi gidecek durumumuz yok dedik ev 1+1 e o zaman kirayı artırayım dedi biz dükkanla eve 15 veriyorduk şuan 30 yapar eminim ev de hiç kullanışlı değil dükkan üstü diye burayı tuttuk . Aydında da aynı eski evler 15 den başlıyor adam akıllı bi yer bulayım desen 25den aşağı yok 🥲