Huma_kus34 anadolu yakasındayım bende yeni bina bi sitede giriş kattayım bahceli falan güzel mekandayız. 20000 ile girmiştik geçen sene . Simdi yeni kira 25000 oldu yine cok zam yapmadı allah razı olsun ev 63 m2 cok kücük ama idare edicez cünkü istanbulda suan tasınmak 200000 demek ve kiralar 35 ten asagı yok