xfttmnurr Elinde sürekli telefon olan bir çocuğunuzun olmasını istiyorsanız tabi ki alıştırın. Mesela alışverişte, gezerken, cafe de, restoran da, pazarda arabanın içinde çocuğunuz telefona bakarken içiniz rahat edecekse açın.
Her annenin isteği bir değil. Bende ne olacak diye arada verdim ama ipin ucu kaçınca tamamen kestim hepsini. Şuan nereye gidersek gidelim bize ayak uyduran bir çocuğum var. Ne yemekte ne gezmede eline telefon almaz, hayatı keşfediyor, gittiğimiz yerden keyif alıyor, 3 yaşına girecek