xfttmnurr herkese aynı açıklamayı yapıp duruyorsunuz. Madem yarım saatçik(!) bir ekran, niye vicdan azabı duyuyorsunuz?😃 Eşimle yemek yiyebilmek için falan yazmışsınız bir de. Biz yemeğimizi 1 yıldır sırayla yiyoruz eşimle. Eyvallah, biz bebeğe uyslım, bebek bize değil tamam da bu kadarı da değil. Ekranı neden bir seçenek olarak görüyorsunuz? Şimdi çıkar birkaç kişi, tuvalete de mi gitmeyelim? Biz gitmiyor muyuz? Bir şekilde oyalamanın yolunu buluyoruz. Ya da bulamayayım, ağlasın. Hemen krize girmiyor bir dakika sürmeyen ağlama ile.
5 aylık bebeğe bugün yarım saat açarken yarın öbür gün yine yarım saat, hatta daha da fazla açacaksınız. Açacaksınız diyorum çünkü artık sizin kontrolünüzden çıkacak, açmak zorunda kalacaksınız. Şu an çocuğunuzu ekrana bağımlı hale getiriyorsunuz. Bu postla da bunun farkına varmış olursunuz umut ediyorum. Neyse hayatta başarılar.