Feyzosumunannesi Benimki henüz bir yaşında, kendimi saymıyorum o yüzden, bu dönemde annecilik hat safhada çünkü 😂 Genelde sosyal bir bebek, herkese çok çabuk ısınıyor ilk kez görse bile, ama en çok babası ile anneannesine düşkün. Bir de sık sık görüştüğüm arkadaşımın 4 yaşında kızı var, onu görünce de aklını kaçırıyor, aşırı güzel vakit geçiriyor ikisi 🥰