Feyzosumunannesi Kızım benden ayrılmaz ama babasıyla oyun oynamayı daha çok sever. İkimiz dışında ablama, yani teyzesine, çok düşkün. Peki, sizin bebişler?
asilsmom_ Feyzosumunannesi su an 11 aylik benden ayrılıyor başından beri oyle bir sorun yaşamadık. Babaannesinde de kalır birkaç saat sonra gidip aldığımda beni görünce mutluluğu cok baska ama. Evden 2 dk yalniz kalmak istemez o ayrı 😀
Birdunyabircennetannesiii Feyzosumunannesi Babasına aşık 4-5 gündür tatildeyiz babası gelemedi Sürekli babaaaaa babaaaaaa diye ağlıyor durduk yere Sonrasında teyze ve dede aşığı
Feyzosumunannesi Birdunyabircennetannesiii Eşim şehir dışına gittiği zaman görüntülü konuşurlar ama.hic baba baba diye ağlamaz. Eşim şehir dışındayken çünkü annemdeyiz annemde kalmayı cok seviyor 😀
Birdunyabircennetannesiii Feyzosumunannesi Şuan annem babam abim ve ablam var Ona rağmen ağlıyor Babası hassas noktası çünkü 😅
beybitolat Feyzosumunannesi 7 aylık. Ana kuzusu şuan ama babasını gördüğü dakika çığlıklarla kahkaha atıyo 🥹🥹
babyykar Feyzosumunannesi doğduğundan beri ananesi yanımızda olduğu için bana ve ananeye çok düşkün hatta bazen beni satıyor anneme gitmek için🤣😍
busrasya23 Feyzosumunannesi bensiz uyumaz bana yapışık gezmek ister babayla oyunu çok sever anneannesine bayılır dayı teyzeler aynı şekilde babamı sevmiyor ona gitmiyor 😂 9 aylık