busraaa1c ilk kızım da tecrübe olmadığı için doktora danışarak almıştım. Cerazette vermişti ama sürekli kanamam oldu bıraktık. İkinci kızım da tekrar denedim yine aynısı oldu sonra zlynda aldım onda da sürekli ara kanama oldu. Vücut kabul etmedi onu da bıraktım. Şuan prezervatif ile devam ediyoruz mecbur. Söylediklerim emziren anneler için ve reçetesiz satılıyor. İsterseniz deneyin. Ayrıca reglin ilk gününü beklemenize gerek yok direk başlayabilirsiniz hiç ara vermeden hergün aynı saatte devam edeceksiniz