Nurci mutlulukkkzamani adetin 2.günü başladım hiç ara vermeden devam ediyorsunuz hergün aynı saatte alınması gerekiyor
mutlulukkkzamani Nurci ilaç bittiği gibi ara veriliyor mu yoksa bittigi gibi hemn başka bir tane alıp kullanılıyor mu
aminebegum 30-01-m bilmiyorum benim doktorum bu şekilde yönlendirdi, kızım henüz 2,5 aylık o yüzden cerazzette kullanıyorum. Siz yine doktorunuza danışın
ogretmenanne2024 busraaa1c doktorum zlaynda veya cerazette önermişti emzirirken ben zlaynda kullandım ara vermeden devam ediyorsunuz adeti falan da beklemeye gerek yok aldığınız gün başlayabilirsiniz. Şimdi Yasmin kullanıyorum emzirmedigim için
rbss2_ busraaa1c benimde hapı emzirenler için verdi ama 40 ımız çıktıktan hemen sonra başlayan var mı kızlar bilgisi olan var mı hemen kullanabiliyor muyuz yoksa adet olmamızı mı beklemememiz lazım
sebur busraaa1c ben emziren anneyim. Kadın Doğum doktorumun önerdiği ilaci içiyorum adı zlynda. Ama siz kafanıza göre iş yapmayın mutlaka doktora gidin sonucta hormon ilacı dikkatli olmak lazım
mutlulukkkzamani Nurci teşekkür ederim Bu arada ben adet gormiyorum direk belli bir gün başlasam olur mu emzirdigim için görmüyorum koruyor deniliyor süten ama ben inanmıyorum
Nurci mutlulukkkzamani sakın o süt koruma olayına inanmayın yalan aldığınız gün hangisi ise o günden başlayabşlrşisnş