emrzynp Minikdefneemmmm evet dün kullandım haiffiletti ama yara gibi olduğu için biraz uzun süre devam edeceğim birde benim oğlanın POP’sı durmuyır yıkıyorum Peşine yine kaka yapıyor sulu sulu . Hamazinc de kullanıyorum
Minikdefneemmmm emrzynp ay evet ya sürekli nokta kadarda olsa kaka var oda tetikliyor sürekli kontrol et sil yıka temiz tutmak cok zor
emrzynp user2406 sarı kantaron yapı aldım ama açık yara gibi ya sürülmez dediler zeytinyağı toparlarsa ona geçeceğim
Metiner emrzynp bezleri yıka cildine ıslak mendil kötü gelmiş olabilir sucokremi sürekli kalın şekilde sürme az az ince şekilde bir de bezi değiştirebilirsin hava alan pamuklu iyi ben Sleepy geçtim şimdi eskisi baby turcoydu
Purplepink emrzynp BİM’in bezi jenny&willy kremli benım çocuğuma ıyı gelıyodu dıger bezler’in çoğu pişik yapıyordu pişik kremi hametan (mavi renk) ıyı gelıyodu bi deneyin isterseniz geçmiş olsun
mucizemgelsin61 emrzynp Bende onu kullanıyorum doğduğundan beri hiç pişik yapmadı aslında poposunu yıkayın bence her alt değiştirmede en azından iyileşene kadar birde çok kurumasını bekleyin öyle bezi takın ben üflüyorum kurusun diye bezini sallıyorum kurusun diye sudokrem çok iyi geliyor ben hep onu kullanırım onu deneyebilirsin
seyma_04 emrzynp aynen canım uzun süreli kullanımda daha etkili oluyor ve sonrasında pişik olma olasılığı çok çok düşük oluyor
mavislerinannesi0 emrzynp ben 3 gun her bez degisiminde kurulayıp kalın tabaka olarak sudocrem sürdüm hafifleyince Hindistan cevizi yağı ve bepantl devam ettim cok şükür düzeldi birde bezini değiştirdim slepyye geçtik daha iyi geldi numarasını da büyüttüm
tazeanne98 emrzynp sık sık bez değişimi ve her değişimde yıka mutlaka kurulayıp sudocrem sür işe yarar canım
zeynosmom58 emrzynp doktoruna sorarak Travazol sürebilirsin benim kızımın pişiği geçmediğinde en son travazol krem kullandık 3 gün sürdüm sadece ve sürekli bez değiştirip kuru tuttum geçti çok şükür
MayaliHamur Bebeğinizde geçmeyen bir oişik var ise her şeye rağmen besin alerjisi olabilir.. süt ve süt ürünlerinde böyle durumlar yaşanıyor genelde..
eceee111 emrzynp Bende molfix kullanıyorum diğer bezler iyi gelmedi domates yiyorsan bi süre yeme gözlemle bende domateste pişirmişti havalandır ve yıkadığında iyi kurula
mabellaa emrzynp zaten yazılmış ama süt sürünleri yada yumurta alerjisi olabilir 1 hafta onları kesip bi bakın isterseniz, bide sudocrem cok iyi gelmişti bize ama sürekli kullanılmaz içeriği çok temiz değil ama 1-2 kullanımda cok etkili oldu bizde
emrzynp mabellaa tamam bugünden itibaren yumurta ve süt ürünlerini bırakayım ama ne yiyeceğim kahvaltıda bilemedim
mabellaa mabellaa ikisini aynı anda keserseniz zaten neye olduğunu anlamazsınız bende aynı diyeti yaptım cok zor insallahta yoktur ama bence önce sütü kesin sadece yine de siz bilirsiniz