patateskizartmasi Benim bebeğim de pişik olmuştu. Kaç tane bilindik krem kullandım geçmedi. En son aile hekimi TRAVAZOL diye bi krem verdi 2-3 günde tamamen geçti
ceylinn19 emrzynp benim doktorum özel bir karışım yaptı reçete elimde yok olsa atardım bende 3 ay çektim çok kötü bir durum ama şuan çok iyiyiz
redizepol1 emrzynp Oksizinc pomad tek çare. 20 tane marka denemiş biri olarak söylüyorum en ucuzundan en pahalısına her türlü krem yağ herşey aldım. Kızım yanık derecesine gelmişti. Oksizinc pomad 1 günde topladı. O yüzden stokluyorum evimde. Oğlum oldu. İnşallah pişik olmaz ama yinede elimde dursun diye aldım
yigithamzamm emrzynp bu sorunu bende yaşadım bez değiştirdim ama geçmedi en sonra kanama ya başladı pisiki bende vazelin kullandım saatler içinde düzeldi
mabellaa mabellaa ikisini aynı anda keserseniz zaten neye olduğunu anlamazsınız bende aynı diyeti yaptım cok zor insallahta yoktur ama bence önce sütü kesin sadece yine de siz bilirsiniz
emrzynp mabellaa sütü zaten içmiyordum ama süt ürünü tüketiyordum süt ürünü tüketmeyeyim onunla başlayayım o zaman teşekkür ederim
Minikdefneemmmm emrzynp ay evet ya sürekli nokta kadarda olsa kaka var oda tetikliyor sürekli kontrol et sil yıka temiz tutmak cok zor
huma216_ emrzynp yaz günü olduğu için poposunu devamli yıkayın biraz bekleyin hava alsın sonra hamazinc ve fungoid var ben de bebeğim 15 günlük Ken oldu verdi doktor sukur bir sürmeye gecriyor 2 hafta önce ek gıdalardan yine oldu devmli sürdüm kullandım çok şükür geçiriyor deneyun birde pamukla silin bir süre ıslak pamukla
Zera Doktorunuz antibiyotikli krem verebilir hemen etki eder. Onun disinda vazelin iyi geliyor bir de ben Boudreaux’s kirmizi olani kullaniyorum cok etkili ama yurtdisi urunu bulabilirseniz edinin muhakkak.
Oyle-iste emrzynp beyaz sabunla yıkayın her bez değişiminde. Pamuklu bir bezle sarın belli bir süre altı açık kalıp hava alsın. Sabun da hava da kuruluyor. Altına yapar diye korkmayın. 5 10 dk havalandıkça faydasını görürsün insallah. Bez ve ıslak mendilden kaynaklı da olabilir.
emrzynp Oyle-iste bununda yapıyorum yıkayıp açık bekletiyorum ama beklerken kaka yapıyor sulu bu sefer sürekli yıkamak zorunda kalıyorum ıslak oluyor devamlı
Aysunnkaya emrzynp bizde de 2 aydır geçmeyen pişik vardı emziriyosan yediğin bişey yapıyo olabilir ben ne kadar pişik kremi varsa kullandım hiçbiri iyi gelmedi sonrasında bi tanıdım eczaneci var krem yapıyordu pişik kremi yaptırdım o toparladı iki güne hemen
Melisa_ emrzynp hametan var mavi krem biraz yakıyor ama geçiriyor ben bile yazın kullanmıştım pişik olan bölgeyi temizleyin krem sürün bol seyler giydirin
sogukkahvegurmesi Benim bebegim de 1 aylık ve inanılmaz kızarmıştı altı. Siveno kullandım ama fayda etmedi. Bezini sık sık değiştirdim, her değiştirdiğimde pamukla kantaron yağı sürdüm 1-2 hafta içinde geçti çok şükür. Sleepy ıslak mendille siliyorum altını
sogukkahvegurmesi Benim bebegim de 1 aylık ve inanılmaz kızarmıştı altı. Siveno kullandım ama fayda etmedi. Bezini sık sık değiştirdim, her değiştirdiğimde pamukla kantaron yağı sürdüm 1-2 hafta içinde geçti çok şükür. Sleepy ıslak mendille siliyorum altını