emrzynp açık yara oldu benim bebeğimde de 3. Ayına yaklaşırken ancak geçirebildik. Mıtlaka doktorunuza gidin antibiyotikli krem karışımları veriyor. Onlar iyileştirdi. Ama ben asıl iyileşmeyi probiyotikin sağladığını düşünüyorım. Şu an bebeğinizin pişiğinin geçmeme sebebi sık sık sıvı kaka yapması büyük ihtimalle.
Doktor bir probiyotik yazsın ve iyileştirmeye yönelik kremler versin inanın geçecek..
Açık yaraydı benim kızımda da..
Prima premium care terletti, molfix premium ve g.oon kullanarak geçirdim bilginiz olsun.