Diğer anneler motive edici çok güzel yorumlar yapmışlar, aynılarını tekrar etmek istemem. Şunun için yazmak istedim. 9 aylık oğlunuzun sürekli sizin peşinizden ağladığını vurgulamışsınız. Zaten 3 yaşına getirdiğiniz bir evladınız var. Belki o, 9 aylıkken böyle değildi ama inanın bebeklerin tam da o zamanlarında anneye aşırı bir düşkünlükleri oluyor. Benim kızım arkamı dönüp odadan çıkmak bir kenara, başımı çevirsem ağlıyordu. Ama azala azala bitti gitti bile o huyu. Şu an 12 aylık. Büyük kuzenleriyle oynamaya, onları izlemeye bile bayılıyor. Durumunuz hiç kolay değil, tahmin edebiliyorum. Allah en doğru kararı vermeyi nasip etsin. Hayırlısı olur umarım.🌸