Busra020
Ben bu konularda çok ağır yazıyorum aslında ama cidden size ağır yazmak istemedim. Lütfen aldırmayın, biliyorum çok zor ama günahı çok çok büyük🥺 ve bu yaptığınızı hiçbir zaman unutmayacaksınız hep aklınızda kalıcak o psikolojiyle nasıl hayatınıza devam ediceksiniz? Lütfen yapmayın. Doğum olduğunda en küçüğünüz 16 aylık olcakmış çokta küçük olmuyor aslında. Olmadı birini çağırın yanınıza yada bakıcı alırsınız eve. Allahım yar ve yardımcınız olsunn..🌸