Mutlaka en doğru kararı sen verirsin ama can değil sonucta daha kan o yüzden eğer bakamayacaksan maddi manevi onun günahına girme arkadasım, evet çok günah ama doğurup bakamamak daha günah ilerde onları getirmeyi biz tercih ettik diye bize karşı cephe alacak olanlarda cocuklarımız, tahmin ediyorum ne kadar zorlandığını benimde bebeğim kücük ve inanır mısın babası olmadan tuvalete bile gidemiyorum ama destek yoksada daha zor