fdmry bebekler özellikle ilk 3 ay kendilerini hala anne karnında sanıyorlar. Özellikle ilk 3 ayda bol bol temasa kucağa ihtiyaç duyuyorlar kucağa alıştırma diyerek eskiler bebekle araya set çektirebiliyor. Bu durumda bebeklerde kaygıya güvensizliğe sebep oluyor. Bol bol temas kucak yapsanız güven duygusu oluşup kaygısı azalır uykuya rahat geçebilir. 55 günlük benim bebeğimde. Sallama, kundak vs hiçbir şey yapmıyorum. Sürekli kucağımda, evde kanguruyla geziyorum hatta. Gündüz genelde hep kucağımda uyuyor kanguru da kucağıma bağlayıp uyutuyorum hatta. Gündüz yeteri kadar temas edersek gece uykusuna daha kolay dalıp uzun uyuyor atak,gaz vs dönemi değilse. Bu konuda araştırmada yapabilirsiniz dilerseniz