fdmry yenidoğan için 3 4 saat uyanıklık çok fazla. En fazla 1 saat sonra tekrar uyuması gerekiyor. Uyumayınca da çok uyarılmuş ve yorulmuş oluyor, yorgun uyku deniyormuş pna da. Dalmakta zorlanıyor bebek. Siz saati kontrol edin ben öyle yapıyordum. Ve uyutmak istediğimde önce karnını doyurdum sonra hep yarım kundak yaptım. Kolları hareket edince kendini uyandırmaması için