Gonzalezz İlk 10 gün annem kaldı sonraki 10 gün kayınvalidem kaldı eşim izinliydi sonrasında eşim hep yardım etti yaptı izni bitince de geçen hafta annemlere bıraktı eşim işe giderken bu haftada kayınvalidemlere bırakıyor evde durmuyorum hiç maalesef baş edemiyorum kendimi çok yetersiz hissediyorum