mbabygirlm benim icin de her zaman soğuk ve donduk derler. Donuk😀 içe dönük degil yani. Bu da yeni cikti. Öyleyim ama kabul ediyorum. Karşımdaki insan iyi niyetli ise soğuk değilimdir. Ama dışarıdan zor yaklaşilan bir insanim. Çocukluktan gelen bir duygu. İnsanlara güvenmeme, gülmeyi bile unutturmus ana baba sağ olsun. Ama kendi içimde mutlu bir insanim. Çocukken misafirlikte kalkip çocuklarla oyun oynamazdim. Öyle utandirilmis, bastırılmış bir çocuk simdi ne yapsın elinden geleni yapıyor. Eskiye göre daha iyiyim ama