mbabygirlm çok güleryüzlüyüm asla ciddi olamıyorum. Kavga anında bile gülebilirim 🙈 ağlarken birden gülmeye başlayabilirim. Her durumda komik bir şey görüp ona gülüyorum 😅 kavga anında gıcıklığına gibi gelebiliyor tabii bazen ama valla değil o an aklıma başka bişey geliyo 🤣