Tubanurrr mbabygirlm işte böyle bir anda aklıma geliyor kanser olduğunu ogrenmeden 1.5 ay önce Amerika ya buraya benim yanıma gelmişler di çok iyiydi 45 gün kalmışlardı dondukten 1.5 ay sonra kanser olduğunu öğrendik öğrendikten sonra da vefat etti hep aklıma geliyor acaba yanimdayken istemeden kalbini kırdım mı diye düşünüyorum çok bunalıyorum bazen şu aralar çok arttı psikolojik destek almayı düşünüyorum tekrar dan
caniminikizleri mbabygirlm sürekli gülümseyen tebessüm eden bir duruşa sahibim kaş catamıyorum malesef illaki sıfatı eşgal ı’m sırıtacak 😅😄
momikaa mbabygirlm ben genel olarak güleç ve espiritüel biriyim o yüzden eşimin ailesi sanki yıllardır bizimleymişsin gibi hissettik demişlerdi çabuk adapte olmuştum. Ama yapı meselesi bu bende biraz daha soğuk ve mesefali bir insan olmak isterdim açıkçası
[silindi] mbabygirlm Çok soğuk yapın var, diyen çok. Ama, tanıyınca pişman olan daha çok. Güler yüzlü, espirili biriyimdir. Ama dış görünüş olarak soğuk durduğumu söyleyen çok kişi var.
MamaUygarVibes mbabygirlm insanlarla göz göze geldiğim anda bile tanımasamda tebessum ederim. Aşırı soğuk insanlar beni çok geriyor.
ESRA_282 mbabygirlm bende gülemiyorum tebessüm bile edemiyorum çocuklarım bana diyorlar niye üzgünsün yani yapamiyorum elimde değil
Mamalogy mbabygirlm Bende dışarıdan ciddi ve mesafeliyim hatta bazıları arkamdan burnu havada diyormuş 😂 bunu öğrendiğimde çok güldüm çünkü gerçekten asla öyle biri değilim ama suratım da gülümseme durduk yere gereksiz olmaz veya samimiyette aynı şekilde göz göze gelince ok ve çok konuşmayıda sevmem aşkımlı canımlı da konuşmam asla
LezizeNine mbabygirlm aslında güler yüzlü ve çok gülen konuşkan biriyim dobrayımdır bu yönümü sevdiklerini çok duydum milletten ama dışarıdan baktıklarında ne kadar soğuk donuk deyip tanıyınca hiç öyle değilmişsin sen ya diyenler de oldu 😂
Hemdem__ mbabygirlm Çok güleryüzlüyümdür sadece sinirli olduğum zaman somurtgan olurum o halimde hiç çekilmez 🤣🤣🤣
neselihatunonline mbabygirlm öncelikle allah rahmet eylesin agzı olan konuşuyor bazıları havlıyor iştee takılmayın :) ben sadece samimiyetim olan insanlara karsı güler yüzlüyümdür yapım gereği. Uzaktan görüp sonra samimi olduğum insanlar fazla havalı olduğumu söylerler tanıstıklarında ise çok tatlı sevecen olduğumu… Çok sık duyarım :)