denizahsen Bende 4 ay önce doğum yaptım ve daha yeni adet oluyorum benim de korunmama rağmen ödüm kopuyo
Deletedmom_289 gamzesafa korkutmak istemiyorum fakat benim testim de böyleydi ve gebe kaldığımı öğrendim
alpmomssss gamzesafa bu testte değil de erken gebelik testi alsan daha güvenilir ama bence hamilesin. Negatif olduğunu öğrendiğim zamanlarda kaç saat geçerse geçsin çizgi falan çıkmadı hiç
esay22 gamzesafa şuan güzel geciyo oğlum 14 aylik kizim 2 aylik cok şükür veren rabime Allah yardim ediyo yani demek hadim değil belki ama inan veren Allahtir var dir bir bildiği 4 cocuk annesiyim hem anne hem babayım rabim yardim ediyo ☺️
gamzesafa esay22 rabbim mutluluğunuzı huzurunuzu daim etsin kötü gün yaşatmasın sizede kolaylık versin inşallah 😘🤲🏻
gamzesafa esay22 rabbim mutluluğunuzı huzurunuzu daim etsin kötü gün yaşatmasın sizede kolaylık versin inşallah 😘🤲🏻
Yigit_Yagiz_Moms gamzesafa zaten tüp bebekten sonra doğal yolla gebe kalınıyor duymamışmıydınız? Eğer hamile değilseniz mutlaka iyi bir korunma yöntemi kullanın.
karpuz_ gamzesafa tekrarlayın testi ilk 10 dakika önemli olan sonra kuruma çizgisi oluyor erken gebelik testi deneyebilirsiniz
gamzesafa pinkbutterfly06 cihanm Elimdeki testi tekrarladım çizgi çıkmadı dün geceden öğleye kadar belirmedi gidip kan verdim yinede  hamile değilim rabbim ilerleyen zamanda nasip etsin inşallah 🤲🏻😀
Doga_sever gamzesafa testlerde ilk bebs dakika onemli. Bilgiler kisminda yazar. Bes dakikada bisey cikmadiysa sonrasini dikkate almayin. Cunku bekledikce cizgi belirebiliyor anlami gebelik olmuyor.
pinkbutterfly06 Doga_sever evet doğrudur ama benim 1 saat sonra çift çıktı ve hamileymişim 2 testim de öyle çıkmıştı suan 1 yaşında oğlum
Doga_sever pinkbutterfly06 ilk bes dakikada cikmadi mi hic cizgi? Belki beliriginligi artmistir. Ya da o testin bekleme suresi bir saattir bilemiyorum. Daha guvenilir markalari tercih etmek lazim.
pinkbutterfly06 Doga_sever evet çıkmadı 10 dk baktım yoktu 2 saate yakın baktım çift oldu tekrar farklı test aldım onda da sonra çıktı