pinkbutterfly06 gamzesafa ayy bilemedim benimde testim 1 saat sonra pozitif olmustu 3 haftalıkmıs meğer ondan geç çıkmış hayırlısı olsun canım hakkında
gamzesafa pinkbutterfly06 hayırlısı olsun rabbim analı babalı büyütsün ama inşallah ben hamile değilimdir 🙏🏻🥹
gamzesafa tonymontana bizim çocuğumuz olmuyordu tüp bebek süreci yaşadık bir oğlum var şimdi hamilelik beklemiyordum şuan bebeğim küçük çizgiyi görünce şok oldum
gamzesafa Aklimideliricem tüp bebek süreci yaşadım zaten olmuyor diye pek önlem almadık ama şuan korkuyorum bebeğim çok küçük 🥹
Yigit_Yagiz_Moms gamzesafa zaten tüp bebekten sonra doğal yolla gebe kalınıyor duymamışmıydınız? Eğer hamile değilseniz mutlaka iyi bir korunma yöntemi kullanın.
EceEgemen28 gamzesafa 3 ay içinde regl oldunuz mu adet 1 yıl içinde düzensiz oluyor bide beta tam düşmemişte olabiliyor bazen varsa Bi test daha yapın baktınız gene çizgi var kan verirsiniz Allah gönlünüze göre versin ❤️
gamzesafa EceEgemen28 doğumdan itibaren 55 gün kanamam sürdü 1 hafta kesildi sonra 1 hafta yine kanamam oldu son tarihe göre 5 gün gecikti
yesimmmmmmm gamzesafa benimde böyle olmuştu tekrar erken gebelik testi alıp yaptım negatif çıkmıştı sende tekrar yap
subrk gamzesafa 5 gün geçtiyse baya kırmızı olmalıydı. Bence yok.Istersen kan ver kesin sonuç al.Bu testler bazen hatalı sonuç veriyor
gamzesafa prp2727 biz tüp bebek süreci yaşadık doğal yolla hamile kalma şansım %10 demişti doktor 4 yıl tedavi gördük. Şimdide olmuyo zaten dedik ama geri çekilme yöntemi uyguladık.
esay22 gamzesafa şuan güzel geciyo oğlum 14 aylik kizim 2 aylik cok şükür veren rabime Allah yardim ediyo yani demek hadim değil belki ama inan veren Allahtir var dir bir bildiği 4 cocuk annesiyim hem anne hem babayım rabim yardim ediyo ☺️