gamzesafa Hanımlar 3 aylık bebeğim var ve eşimle tek seferlik ilişkim oldu. Adetim 5 gün geçti. Test yaptım ilk 15 dakika bişey yoktu ama 2 saat sonrasında belirsiz çizgi var sanki. sizce varmı 🥲
tonymontana gamzesafa 2 saat sonra cizgi zart zurt pozitif demek degil kuruma cizgisidir o ilk 5 dakika onemli
melissakaratas01 benim de silik çıkmıştı ve hamile olduğumu ogrenmistim 5 gün çok geç bir gecikme değil fakat bir kan testi yaptirmani öneririm :) Rabbım gönlüne göre versin insallah
allwrite gamzesafa benim 1 günlük bir gecikmem vardı ve hamile olduğumu onunla öğrenmiştim. Hayırlısı olur umarım.
tgcyi gamzesafa ilk 5 dakika gecerli diyolar genelde erken genelik testi alin yapin yada gecikmeniz var direk kan testi verin
melissakaratas01 2 saat beklenmemeli daha kesin sonuç için en fazla 10-15 dk öneriyorlar test cubugunu hareket ettirmeden
tonymontana @“gamzesafa”#p36739768 ztn 3 ay once dogum yapmissin reglin duzensiz olmasi normal ama icindeki sesi susturmak istiyosan prodoctor erken gebelik yap ilk 5 dk dedigim gibi onemli ya da direkt beta ver
gamzesafa tonymontana bizim çocuğumuz olmuyordu tüp bebek süreci yaşadık bir oğlum var şimdi hamilelik beklemiyordum şuan bebeğim küçük çizgiyi görünce şok oldum
huda1903 gamzesafa 5 dk dan sonraki çizgileri genelde dikkate almayın diyorlar siz 2 saat sonra diyorsunuz bence içiniz rahat etsin ya kan testi verin benim 5 gün gecikince iki cizgide kıpkırmızı oluyo
gamzesafa Aklimideliricem tüp bebek süreci yaşadım zaten olmuyor diye pek önlem almadık ama şuan korkuyorum bebeğim çok küçük 🥹