gamzesafa esay22 rabbim mutluluğunuzı huzurunuzu daim etsin kötü gün yaşatmasın sizede kolaylık versin inşallah 😘🤲🏻
gamzesafa pinkbutterfly06 cihanm Elimdeki testi tekrarladım çizgi çıkmadı dün geceden öğleye kadar belirmedi gidip kan verdim yinede  hamile değilim rabbim ilerleyen zamanda nasip etsin inşallah 🤲🏻😀
hulyaaky gamzesafa aynı seninki gibi çıktı ama aynı anda çıktı Adetin düzene girdiyse doğumdan sonra olmuştur
simaym94 gamzesafa hiç üzülmeyin düşündüğünüzden daha güzel oluyo emin olun bende öyleydim üst üste 3 tane oldu zor evet ama çok güzel eğer ki varsa da sağlıklı hayırlı bir şekilde dünyaya gelsin inşallah siz öyle dua edin bence çünkü hamile gibisiniz