melikekyy Eşim işten 9da geldi ve sabah kahvaltısınlayım doğumdan sonra geçmeyen sırt ağrısı,ek gıda,diş,gece uyumama,yemek yememe,sürekli kucak istemesi,dün doktordan geldim çünkü hiç iyi değilim vücudum kalkmıyor D vitaminim 0 kendime bakamamışım bile ikinci çoçuk istiyorum derse eşimi vurma planları yapmaktayın emekli olur işi bırakır evde oturur bakar çoçuğa o zaman belkiii