İlgimi, sevgimi bölemem. Ne olursa olsun 2. Çocuk olunca ilk cocuğun ilgisi düşüyor ve bu bende çok vicdan yükü yapıyor. Hamilelik, doktor süreci, doğum sürecini asla bir daha yaşamak istemiyorum aslaaa. Doğurduk tamam diyelim. Bunun lohusaligi var, diş cikarmasi, gaz sancısı var😬büyük konusmayim ama Allah isteyene versin.