melikekyy
Düşünmüyorum. Sebepler çok.
•Maddi yetersizlik.
•Desteksiz, yalnız bakma sebebiyle lohusa depresyonu yaşadım 1 yıl oldu hâla kendime gelemedim.
•Uykusuzluk, psikolojik olarak 2. yi kaldıramama ihtimali
•Dünyanın, ülkenin hali ortada…
Şu an kızım bir an önce büyüsün de biraz rahat nefes alabileyim diye günleri sayıyorum. Ben de insanım. Çok yoruldum. Aynı senaryoyu tekrar yaşayabilecek gücüm takatim yok. İnşallah kazayla filan olmaz. Rabbim isteyenlere versin inşallah