kayzenn Yagizikom Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin. Şu an kucağımda esnemekten öldü ama uyku yok yani niye anlamıyorum
barismom Yagizikom öyle yapıyorum bende ne zaman geçecek bacılar bu uyku düzeni hiç olmazsa gece uykusu artsın
kayzenn Yagizikom az önce uyutmaya çalışırken bir an ben dalmışım inanın. Yani ne yapacaz bilmiyorum tüm tuşlara bastım ama yok yani yok
Yagizikom barismom anakucağına koyabiliyor muyız ya ben koyduğumda oturuyor gibi oldu o yüzden emin olamadım
barismom Yagizikom benimki yatay kuzum yatıyor oturacak şekildede var o sallanıyor ona koyuyorum onda kakasını rahat yapıyor git gel olduğu için herhalde sonra alıyorum hemen
yarenatlas kayzenn çok haklısınız biz de insanız tepki verebiliyoruz hepimiz yapıyoruz bunu inanın kendinizi kötü hissetmeyin. Bu süreçte yanınıza gelip yardım edecek birileri varsa çağırın yardım istemekten çekinmeyin 1 2 saat bile size çok iyi gelir
barismom kayzenn 1 hafta kaldım etmediği laf kalmadı hadi gidelim lanet olsun diyip geri geldim zehir etti
poyrazalininanasi Hafta atak haftasında olabilirsiniz uyku duzenleri tamamen şaşar ve gazı bir tık daha artar bizede öyle olmuştu atak haftalarını takip edin genelde aynı şeyler yaşanıyor sonrasında biraz geçiyor bazen hala aynı olduğu oluyor ama atak haftasındaki kadar değil
barismom Arkadaşımın halasının tarifi varmış aşırı süt yapıyor yap ye sütün olsun dedi 1 yemek kaşığı terayağ erit 2 su bardağı su koy kaynat 2 su bardağı şeker koy bal kıvamında yap sonrada içine ekmek üfele karıştır ye demiş yaptım sütler hep aktı diyor
edasusari kayzenn aynı durumdayım WC ye gidemedim düşün. Sonra zorla emizik vermeye çalışıyorum biraz rahatladım sanki sende dene. Dudak arsızı diyo bazı doktorlar buna
kayzenn edasusari emzik tutuyor normalde bugün inat edip onu da reddetti. Bnde bir ara pusete koyup lavabo kapısında bekletip öyle gitmiştim. Ayy Allah’ım annelik deliliktir ya 😅
barismom kayzenn yok bugün aradı söyledi deneyeceğim inşallah kocam gelsinde işten bebekten yemeği zor koydum
bittercikolata__ kayzenn daha çok yeni ve çok normal şimdi uyumaz şöyle 5 aylıkken uyumaya başlar yavaştan düzene girer tabi gece gene sık sık uyanır ama uyku düzeni verirseniz o zaman sorun olmaz inşaAllah
Eda0102 barismom sonucunu bana da söyler misiniz biz de 2 aylık olduk hala sütüm yetiyor mu aç mi degil mi neden ağlıyor anlamıyorum ☹️
gorkemcetin Benim oğlum da 36 günlük özellikle son 4 gündür benimki de uyumuyor gece üçten beri uyanıktı anca uyudu saat15:00 ama tilki uykusu sallıyorum öyle uyuyor sallamasam uyanacak