kayzenn ayy bende öyleydim uyumuyor diye o kadar çok ağladım ki lohusalığım bu yüzden zor geçmişti. Ama inan zamanla düzeliyor. Bana da düzelicek demişlerdi ama o an insan ileriyi düşünmüyor. Hep böyle olucak gibi geliyor. 🤗
Kırkından sonra iki aya doğru düzeliyor biraz Sabır lazım bol bol dua et sakinleşmesi için kuran vs dinletebilirsin biz öyle yapıyorduk. Alıştı şimdi bazen kuran dinleyerek uyuyor.
He birde rezene papatya gibi çaylar iç bebek de rahatlar biraz. Duş sonrası da karın masajı iyi gelir.