kayzenn 1 aylık oldu bebeğim iki haftadır tam uyumuyor esnemekten yorulsa da uyumuyor gündüzleri serin ortam yaratıyorum yok, duş aldırıyorum fark yok .karnı tok, altı temiz kucagimdan indirmiyorum bile fayda etmiyor napacagimi şaşırdım artık
hemsireemom kayzenn maleesef dünyaya alışma sürecindeler şuan çok doğal uyumaması Allah sabır versin ilk zamanlar hem anne hem bebek için çok zor
barismom kayzenn resmen aynı şeyleri yaşıyoruz yemek yapmak hak getire 1 hafta kaynanama gittim aç kalıyorum diye geri geldim nereye kadar diye
Yagizikom kayzenn 27 günlük oğlum, 3 gündür aynı şeyi yaşıyoruz bu konuyu sormak için geldim yazdığınızı gördüm. Gece çok derin uyumuyo sabah 6dan beri de ayakta ben uykusuzluktan bayıldım onda tık yok😭
kayzenn yavruaslanlar yapıyorum ilaç kullanıyorum çıkarıyor yine de yok meme de uyuyor sadece birkaç dakika
annesininminikkusu En iyisi kabullenmek😂😂benim kızımda 1 aylık. 6 7 saat kesintisiz uyanık duruyor. Bende uğrasmiyorum uyusun diye. Huyu bu uyumuyor😅
kayzenn hemsireemom kahvaltı bile yapamadım her gün aynı durum yemesem nasıl sütüm olacak onu da bilmiyorum
hemsireemom kayzenn sizi o kadar iyi anlıyorum ki annellik süreci geçirmiş olan bütün kadınlar eminim ki anlıyorlardır çok zor atlatılan bir dönem mecburi az da olsa yemeye çalışmanız lazım ne bulursanız onu yiyin zaten şuan yediğinizden içtiğinizden bişey anlamazsınız ama mecbur 2.aydan sonra birazdaha rahatlıyosunuz
kayzenn hemsireemom çok zormuş gerçekten.. ağlıyorum şu an inanın bir bardak su veremim bile yok. Tüm herkesin her şeyine boşuna koşmusum
yarenatlas kayzenn sizi çok iyi anlıyorum ben de aynı şeyleri yaşadım bebeğim ağlarken oturup onunla ağlamışlığım bile var 🥹 yenidoğanken saatlerce uyumazdi şaşırırdım diğer bebekler gözünü açmıyo derdim şimdi 3 aylık olmak üzere çok şükür düzene girmeye başladı 2. ayından sonra merak etmeyin geçecek bu günler
kayzenn yavruaslanlar kolik mi değil mi inanın bilmiyorum kullanılan ilaçlarla gazı çok güzel çıkıyor ama içinde herhalde daha fazlası mi var anlamış değilim
kayzenn yavruaslanlar pazartesi sağlık ocağına gittik boy ve kilo için dönüş yolunda ağlamaya başladı hava dışarda 45 dereceden de fazla o yüzden evden çıkmıyorz
kayzenn yarenatlas şu an bende gözlerim dolu dolu okuyorum bugün çocuğuma sesimi yükselttim hiçbir şey anlamayan el kadar bebeğe ama durmuyor ve çok zorlanıyorum biliyorum geçecek elbet ama elimde değil
yarenatlas kayzenn çok haklısınız biz de insanız tepki verebiliyoruz hepimiz yapıyoruz bunu inanın kendinizi kötü hissetmeyin. Bu süreçte yanınıza gelip yardım edecek birileri varsa çağırın yardım istemekten çekinmeyin 1 2 saat bile size çok iyi gelir
barismom Ana kucağında sabah ezanından beri ayaktayız tam 1 ay 1 günlük tilki uykusu gibi uykusu güya yeni doğan çok uyur derler alakası yok cin gibi bana bakıyor ayağım koptu anakucağını sallamaktan kollarım koptu elektrikli sallananda sıkılıyor ağlıyor kanguruda durmuyor kahvaltıyı zor yaptım çamaşırı zor serdim ben böyle nasıl yemek yapacağım şaştım kaldım
Yagizikom barismom anakucağına koyabiliyor muyız ya ben koyduğumda oturuyor gibi oldu o yüzden emin olamadım
kayzenn barismom Dün en son 4 gbi yemek yedim inanın. Kaynana falan da demeyin kendisi doğum yaptım bir gece yanımda kaldı o da uyudu kalmasa daha iyidi kimsenin kimseye faydası yok bacım. Evimde aç kalırım daha iyi
barismom kayzenn 1 hafta kaldım etmediği laf kalmadı hadi gidelim lanet olsun diyip geri geldim zehir etti
kayzenn Yagizikom az önce uyutmaya çalışırken bir an ben dalmışım inanın. Yani ne yapacaz bilmiyorum tüm tuşlara bastım ama yok yani yok