Alparslanim1 benım kızım 36 aylık. 3 yasında yanı. 2 ay oldu bu sürece gırelı bazen çok güzel söylüyor. ama geçen gün kakasını yapmıs mesela yaptıktan sonra kakam geldı dedı. dün akşam cısını kacırmıs puzzle dalmıstı. arada oluyor. hatta şöyle 1 ay falan olmuştu baslayalı herşey çok guzeldı bı gün en başa dönmüştük bız sankı ilk gün gıbıydı. pes etmedım bezı takmadım. şuan söylüyor arada kaza tabıkı oluyor kızmıyorum sakın sakın konuşuyorum. bazı çocuklarda bu süreç uzun oluyor. arkadaşım mesela 6 günde ogrendı demıstı çok şaşırmıştım