Alparslanim1 öncelikle sizi çok iyi anlıyorum bunu bilin sakın olun bende çok kriz geçirdim beceremiyorum dedim anneliğimi bile yetersiz gördüm birde 2 aylık kızım var bir yandan emzirirken yere tuvalete oturup saatlerce beklediğim oldu oğlum çişini yapsın diye şuanda tuvalete gidelim diyince gidiyor çok şükür ama ilk zamanlar asla gitmek istemiyordu ben kandırarak götürüyordum tuvalette kitap okuyorduk oyuncaklarla oynuyorduk yapıyordu abartısız 1 saat 30 dakika çişini yapsın diye beklediğim oldu hala çişim var demez mesela hiç demedi zaten pipisini gösteriyor arada onu da yapmazsa ben 1 saat ara ile götürüyorum yapiyor alışacak güzel anne sabret zamanla alışacak onun içinde zor bir süreç