Pes etmeyin kaçıra kaçıra ögrenecek çok uzun süredir bez kullanan bir bebegin hemen ögrenememesi çok normal bende 11 gün önce başladim eğitime ilk 3 gün eziyet gibiydi asla tuvalete yapmak istemedi sonraki 3 gün hiç kaçırmadı büyük tuvaletini bile zar zor oldu ama alıştı yapmaya 5 gündür hiç yapmıyor dedim dün gece uyurken kaçırmış mesela ama bu bile büyük bir gelişim zamanla hiç yapmamaya alışacak sonuçta karşımızdaki bir bebek hala ☺ sabır göstermek çok zor biliyorum ama sabır edelim başarabilirsiniz ben kaçırınca isyan etmiyorum artık olsun annecim ama tuvalete yapman lâzım diyorum ve saat başı tuvalete götürüyorum işe yarıyor