hilaluyar74_ gunesumay05 büyük kızım 19 aylık 5 numara bez kullanıyorum küçüğüm 7 aylık olacak 3 numara bez kullanıyorum
kirmizibalikbeachte gunesumay05 13 kg prima premium care 7 numara kullanıyoruz. Bi kaç gündür de gündüzleri sleepy külot bez 6 numara deniyoruz, iç bacakları biraz sıkıyor gibi ya bakalım.
myangelson kirmizibalikbeachte sleepynin öteki bezlere göre kalıpları küçük oluyormuş diye okumuştum burada, internette de öyle videolara denk gelmiştim birazcık küçükmüş galiba
aslicim kirmizibalikbeachte 13 kg için 7 numara çok büyük değil mi ? Benim oğlum 12.5kg 5 numara Prima premuim kullanıyoruz, yorumunuzu görünce şaşırdım
mesci gunesumay05 prima hem premium care hem aktif bebek olanını kullanıyorum ikiside çok iyi 3 ay 6 bucuk kilo 3 numaradayız şuan
3erkekannesi__ gunesumay05 ikizlerim şuan 9 aylıklar geçen ay kiloları 10 du sleepy 5 numara kullanıyorum
ebraz gunesumay05 kızımda 3.5 aylık kilosunu bilmiyorum tartılmayalı 1 ay oldu ama 6 6.500 olmuştur bezde 3 numara kullanıyoruz