lemanns 4 aylık olacağız 5 gün sonra . Prima care 3 numara kullanıyoruz sıkmaya başladı 4 numara aldım bu paket bitince onu kullanacagız
betusmrv ozbostan maşaAllah bebeğinizin doğum kilosu kaçtı acaba biz 5.aya girdik daha bu kiloyu göremedik
aslhnkrts gunesumay05 Sleepy ecologic olan 5 numara külot bez kullanıyorum bi de yeni molfix 5 numara mavi paket külot bez aldım onu kullanmaya başladım memnunum galiba molfixe devam edicem kızım 18 aylık olucak yakında
fatmakstk gunesumay05 4,780 1 numara bezler stok yapılmıştı şu an için yeterli geliyor bitince 2 numaraya geçiş yaparız, tercihimiz boykot ürünleri kullanmıyoruz Prima kullanıyoruz
suheyla92 gunesumay05 12 kilo 5 noya da 6 no molfix kullaniyoruz 5 bi tik dar gibi 6 bu tik büyük gibi o yuzden farketmiyor
maygirl gunesumay05 11 kilo.6 numara prima..onceden 6 numara molfixte kullaniyordum uzun zamandir kullanmiyorum.
busrakacan Benim kızım 11 aylık 9.5 kilo 4 numara prima aktif bebek kullanıyorum 5 numara bi tık büyük geldi
otger gunesumay05 8 aylık 9.2 kg molfix kullanıyor 5 numara. 4te oluyor ama bacaklarında iz yapıyor. Daha rahat bu şekilde hem sızdırmıyorda.