gunesumay05 Merhaba bebekleriniz kaç kg ve kaç no hangi bezi kullanıyorsunuz Ben molfix maçı kullanıyorum bebeğim bebeğim 11kilo ama sıkıyor bez
esrahzl gunesumay05 6 kilo kız Bebek baby turco 3 numara kullanıyorum gevşek bırakıyorum elimde 1 paket 4 numara var olur mu bilmiyorum
Elfgrn gunesumay05 13 kilo 6 numara kullanıyorum. 5 te oluyor ama tam, rahat değil o yüzden 6 daha iyi oluyor.
aybukesimsek gunesumay05 merhaba canım oğlum 13 aylık 11 kilo ben molfix premium 5 numara kullanıyorum
Sevinncc aybukesimsek büyük değil mi 5 numara benim oğlum da 11 kilo 4 numara molfix premium kullanıyoruz
alparslan14subat gunesumay05 18 aylık 11kg oğlum ben kilot beze başladım e bebeğin baby me 6numara kullanıyorum