betusmrv ozbostan maşaAllah bebeğinizin doğum kilosu kaçtı acaba biz 5.aya girdik daha bu kiloyu göremedik
ikibaloglanannesi 30 aylık 14 kilo 5 numara tam oluyor 4 aylık 4 numara tam oluyor(yarın 4.ay kilosunu öğreneceğiz. Ama 3.ayda 6775 idi) Sleepy kullanıyoruz şu anlık.
onuraslan 1 yaşında sleepy no:5 kullanıyorum 6 numara çok büyük geliyor 5 numara da tam oluyor paket bittikten sonra mecburi 6 numaraya geçiş yapacam gibi duruyor
aslicim kirmizibalikbeachte 13 kg için 7 numara çok büyük değil mi ? Benim oğlum 12.5kg 5 numara Prima premuim kullanıyoruz, yorumunuzu görünce şaşırdım
kirmizibalikbeachte aslicim çocuğunuz 15 aylıkmış. Oğlum 9 aylık, sizin çocuğunuzdan daha kısadır doğal olarak. Kilo ve boy orantısı sizin çocuğunuza göre farklı haliyle. Kilolu bi bebek olduğu içinde kilosunun çoğu bel ve bacak bölgesinde. Bu da bezlerin sıkmasına sebep oluyor. Şaşıracak çok bişey yok herkesin çocuğu farklı ☺️
gizemm01 gunesumay05 16 aylık kızım 12,5 kg molfix kilot bez kullanıyorum 5 numara ama biraz sıkıyor 6 ya geçeceğim
zeyberen Prima kullanıyordum ama şuan molfix deniyorum, molfix bana koku yapıyor gibi geldi. Ve normal molfix ve premıum molfix ten hangisi daha iyidir acaba?
123111 gunesumay05 3ay 19 günlük kızım 6.900 gram molfix 3 kullanıyordum bacaklarını sıktı biraz o yüzden4numaraya geçtik