traineemom Lohusa depresyonu çok zor, hayatımda yaşadığım en kötü şeydi ve gittikçe azalarak tam 2 yıl sürdü. Gerçekten insan bir tek kendi öyleymiş, artık hayatı bitmiş, ölmüş de mezara koymamışlar gibi hissediyor. Geçecek diyenlere kürekle dalmak istiyordum o zaman. Geçecek de benim hayatım bitiyo alooo, farkında mısınız diye bağırmak istiyordum. Ben de sizin gibi ikinciyi yeni yaptım, büyük kızım 6 yaşındayken. Şanslıyım ki bu sefer öyle olmadı ama yalan değil çok korkuyordum ya yine olursa diye. Diyecek pek bir şeyim yok, bu durumun tesellisi de olmuyor çünkü. Zaman en iyi ilacı, zaten siz de biliyorsunuz. Sımsıkı sarılıyorum 🫂