TuttiFruttii Niyesordunbucevabi bende takmıyorum valla, gene iyi idare ediyor ama renkleri falan hosuma gitmiyor🤣
yagmurkokusu_ helloandmom teşekkürler çok tezgahın üstünde birşey sevmiyorum bazen çaycıyı bile kaldırıyorum yağdanlıkları da böyle düzenli duruyor.
Bir-prens-annesiii esraalic benimki yağ yeşili ve ben çok beğeniyorum ilk gördüğümde tuhafıma gitmişti hiçbir evde görmemiştim ama içleri o kadar kullanışlı ki rengi de zamanla hoşuma gitmeye başladı🤍
Temizlikperisi simseklivekalpli ahahahha kız birşey olmaz benim kira ev başka bulursam daha büyük mutfak tutcam🤣
simseklivekalpli gny_26 Fotoğraf yüklemek için https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz.
canimoglumy AtesPerisi hahahha etsinler bacım ya bunlar elleri ıslakken napıyo bilmiyorum. Sürekli havlu peçete de kullanılmıyo kiii
canimoglumy AtesPerisi hahahha etsinler bacım ya bunlar elleri ıslakken napıyo bilmiyorum. Sürekli havlu peçete de kullanılmıyo kiii